Privacy Policy

Privacy Policy

Privacy Policy

lunedì 3 ottobre 2016

CINDERELLA IN A BUBBLE CARD




Qualche giorno fa mi è arrivato un fantastico timbro (scelto e voluto da Emma) di Clearly Besotted e mi sono immediatamente innamorata di questa tenerissima Cenerentola.
Così ho realizzato questa card con palla e devo dire che mi piace un sacco come è venuta.
Some days ago I received an amazing stamp set (chose and wanted by Emma) by Clearly Besotted and I immediately fall in love with this super sweet Cinderella.
So I designed this "bubble" card and I really love the final results. 


Per lo sfondo ho utilizzato una carta della Doodlebug Design della collezione "Flea Market"...quella con tutti quegli adorabili toponi per intenderci...non è perfetta?!
For the background I used a paper from Doodlebug Design "Flea Market" collection...the one with those adorable little mice, isn't it perfect for this card?!



Mi sono davvero divertita nel realizzare questa buffa card.
Well, I had a lot of fun making this funny card.


 Grazie per essere passati anche oggi a dare una sbirciatina e buonissima settimana a tutti!!! Silvia.
 Thank you very much for stopping by and taking a peek also today! Have a wonderful week, Silvia.

Con questa card partecipo al Wednesday Challenge "Anything goes" di Simon Says Stamp.
With this card I take part to the Wednesday Challenge "Anything goes" di Simon Says Stamp.

4 commenti:

  1. This is TOO cute! I love it! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge blog!

    RispondiElimina
  2. E' bellissima! Complimenti!
    Ciao
    Robi

    RispondiElimina
  3. Davvero favolosa la tua card. Era un po' che non passavo a trovarti. Un saluto

    RispondiElimina
  4. Grazie ragazze!!!! Thank you soooo much!!!!

    RispondiElimina